tisdag 11 september 2012

Idag är en "sån där dag".....en dag när det liksom inte känns så toppenkul. Igår kände jag mig superpositiv men när jag vaknade i morse var den känslan på något vis försvunnen. Men ibland är det ju så, det går upp och ned i livet...

Ser fram emot ett samtal som jag VET kommer att hjälpa mig att hamna på rätt köl igen. :) Snart så....

Under tiden undrar jag om du har sett kläderna från Lindex kommande samarbete med Missoni? Massor med mönster - kanske för mycket tycker en del - och det finns en del riktiga godbitar! Den här är min favorit och jag hoppas kunna knipa en vid lanseringen...





Så snygg! :)

Hur gör du när du har en "sån där dag"? Vad gör du för att komma på rätt köl igen?

Kram

1 kommentar:

  1. Ja, den var snygg! Du skulle passa i den!
    Jag tror att jag sällan har såna dagar, ärligt talat... Jag är nog inte så "långsint" av mig. Det räcker med små saker för att snabbt få mig på rätt köl! Men att scrappa lite är ju aldrig fel om man känner sig lite nere...

    SvaraRadera