onsdag 19 september 2012

Grow and bloom....eller VÄX!

Idag tänkte jag visa ett uppslag i min Art Journal där jag endast jobbat med Neocolor II! Jag ville testa att teckna några blommor och sedan färglägga dem. Det är svårt att hålla sig innanför linjerna med Neocolors men det bryr jag mig ärligt talat inte om....jag gillar det trots att färgen flyter ut en del. Det är helheten som räknas.

Sidorna handlar om vikten av att inte fastna i det som inte känns så positivt, utan att ta med sig lärdomarna och i stället fokusera på att vara glad och tacksam för det man har!


Här ser ni hela uppslaget! Jag försökte mig på att doodla fram en titel men det är ärligt talat inte min starka sida. Jag tycker att det är sjukt snyggt när andra gör det men jag tror att jag själv är lite för strukturerad och.....ok, jag kanske har lite kontrollbehov också! ;) Men blommorna blev jag nöjd med.


Här kommer en närbild på blommorna och här ser man ju att färgen flyter ut. Men det gör mig som sagt ingenting, "I love it!" som Christy och Junelle skulle säga! :)

Kram


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar